כל הזכויות שמורות © 2018 פיטנגו שיווק דיגיטלי

אופציות שיווק ופרסום בגוגל

19/03/2018

 

פעולה שגרתית של קונה פוטנציאלי לגבי מוצר או שירות הוא לחפש אותו בגוגל כדי לעשות חקר שוק. לכן, שיווק בגוגל הוא הרבה פעמים "הלחם והחמאה" בפעילות שיווק דיגיטלי. עסקים רבים כבר מבינים שכדי לייצר חשיפה רלוונטית אל מול קהל היעד הם צריכים להופיע בתוצאות החיפוש בצורה ממוקדת ורלוונטית לקהל המטרה.

במאמר תמצאו הסבר על חלק מאופציות הקידום והפרסום בגוגל, איך אלו יכולות לעזור לנו להשיג חשיפה רלוונטית לעסק, לייצר פניות איכותיות של לקוחות ולייצר תוצאות.   

פרסום במנוע החיפוש של גוגל נקרא קמפיין ברשת החיפוש. גוגל מאפשרת למפרסמים להציג מודעה עבור מילות מפתח רלוונטיות כאשר התשלום מבוסס ביצועים - פר הקלקה על מודעה. המחיר של הקליק (PPC) נקבע לפי רמת התחרות שיש על מילת מפתח מסוימת, ציוני איכות ועוד.

 

שיטת פרסום זו מאפשרת חשיפה משמעותית ויצירת מודעות אצל קהלי יעד רלוונטיים, יצירת לידים, מכירות וכו'. מנגנון הטירגוט/ מיקוד לפי מילת מפתח הוא מתוחכם ובאמצעות מחקר מילות מפתח נכון ורלוונטי הרעיון הוא לייצר מכונה משומנת שתציג מודעות רלוונטיות בזמן הנכון, בהתאמה למונח החיפוש ותביא תוצאות.

פרסום במנוע החיפוש של גוגל נקרא קמפיין ברשת החיפוש. גוגל מאפשרת למפרסמים להציג מודעה עבור מילות מפתח רלוונטיות כאשר התשלום מבוסס ביצועים - פר הקלקה על מודעה. שיטת פרסום זו מאפשרת חשיפה משמעותית ויצירת לידים, מכירות וכו'. 

 

אופציית פרסום נוספת בגוגל היא הצגת מודעות ברשת השותפים (רשת המדיה) של גוגל. רשת השותפים של גוגל מורכבת ממיליוני אתרים בנושאים שונים שם ניתן להציג מודעות כדי למשוך קהל רלוונטי לעסק. גם כאן, אופציות המיקוד הם רבות ומגוונות וניתן לבחור לפרסם באתרים רלוונטיים ובכך לייצר חשיפה ומודעות משמעותית לעסק אל מול קהלי היעד השונים.


כלי חזק ומשמעותי נוסף בפרסום בגוגל הוא שיווק מחדש (Remarketing). ניתן להטמיע קוד מעקב אחר הגולש (Pixel) באתר העסק או בדפי הנחיתה השונים שלאחר ביקור הגולש בהם ניתן יהיה להמשיך ״לעקוב״ אחריו באמצעות מודעות ולהציג לו הצעות רלוונטיות. ״לטפטף״ ללקוח מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש.


עוד ערוץ מרכזי הוא קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO). פעילות קידום חשובה לטווח ארוך שמטרתה היא להופיע במיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל עבור מילות מפתח רלוונטיות בצורה טבעית/ אורגנית - ללא קידום ממומן.

 

זאת משיגים על ידי התאמות שונות של האתר, כתיבת תכנים ופעולות נוספות שמתאימות לאלגוריתם מנוע החיפוש. על מנת לראות תוצאות נדרש פרק זמן ארוך יותר מקידום ממומן והיא מוגדרת כפעילות לטווח ארוך אך מבטיחה חשיפה איכותית מאוד לעסק אל מול קהלי היעד ובהרבה מקרים בעלת יחס החזר השקעה הגבוה ביותר בהשוואה לערוצים אחרים.


לסיכום, אופציות הפרסום בגוגל הם מגוונות וב90%+ מהמקרים נמצא אותם כחלק ממערך שיווק דיגיטלי מוצלח. 

 

Please reload

פוסטים אחרונים
Please reload

תגיות
עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
צרו קשר